Etykiety

2014-12-23

Ho Ho Ho

Witajcie Misie,
Dzisiaj przychodzę do Was z trochę świątecznym postem.
Ale zanim o świętach, to kilka wiadomości.
Po 1 - wczoraj o 12:21 ułożyłam puzzle.

Po 2 - jestem chora. ;(
No, i to już wszystkie wiadomości.
To nie będą dla mnie zdrowe święta, a ja tak nienawidzę być chora.
A tu BUM! i to jeszcze na święta.
Grrrrr
A jak tam Wasze przygotowania do świąt?
Macie posprzątane w swoich pokojach?
Gdzie spędzacie wigilię? W swoich domach, czy u rodzinki?
Na dzisiaj to już wszystko.
Jutro wpadnę do Was z życzeniami.
Czekam na Wasze odpowiedzi.
Śmiało piszcie maile i komentarze.
Zastanawiam się o założeniu fanpage'a.
Ale o tym może w nowym roku.
Na obecną chwilę życzę Wam miłego wieczoru.
Pozdrawiam Was serdecznie
Zozo

2 komentarze:

  1. Anonimowy12:20

    Hej,
    Od dłuższego czasu czytam Twojego bloga.
    Bardzo mi się podoba.
    Byłam trochę smutna, że przestałaś pisać, ale wiedziałam, że wrócisz.
    Uwielbiam czytać Twoje wpisy.
    A co do tego postu, to ja również jestem chora.
    Już mam ubraną choinkę i posprzątałam w pokoju.
    Na wigilię jadę do babci.
    A założenie fanpage'a to bardzo dobry pomysł.
    Życzę powodzenia
    Misiak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Misiak,
      Bardzo się cieszę, że czytasz mojego bloga.
      Za bardzo nie wiem co napisać, ponieważ nikt mi wcześniej nie napisał takich miłych słów.
      Bardzo Ci dziękuję.
      Muszę Ci napisać, że przewidujesz przyszłość.
      Wierzysz we mnie, dlatego jest mi niezmiernie miło.
      Pocieszyłaś mnie.
      Życzę Ci wszystkiego najlepszego na te święta.
      Zozo

      Usuń