Etykiety

2014-12-21

Puzzzles

Hejo,

Jak się macie?
Wszystko dobrze?
Czy Wy też macie już ferie świąteczne?
Słyszałam, że w niektórych szkołach, uczniowie normalnie idą jutro i we wtorek na lekcje.
Współczuję tym osobą i Wam, jeżeli jest tak także w Waszych szkołach.
U mnie na szczęście jest wolne i mam czas na coś, na co czekałam 2 miesiące.
Kiedy mój tata pracował w Warszawie ( ok. 200 kilometrów od domku), raz nie mógł przyjechać na weekend.
Nie było Go więc aż 2 tygodnie.
Gdy nadszedł piątek, przyjechał i dał każdemu prezencik.
Mi się trafiły przeurocze puzzle.
Od razu postanowiłam, że ułożę je, kiedy zacznie się przerwa świąteczna.
Ten czas nastąpi dzisiaj.
Już nie mogę się doczekać.
Powstały obrazek, to zbiór 12 zdjęć żółwi, co możecie zobaczyć na dołączonym obrazku.
Przedstawione rodzaje żółwi, to:
  • żółw zielony (7 sztuk)
  • żółw oliwkowy (1 sztuka)
  • żółw szylkretowy (3 sztuki)
  • żółw karetta (1 sztuka)
Rodzaje się powtarzają, chociaż ja bym nie powiedziała, że to jest jeden typ żółwia.
Bardzo jestem z nich zadowolona.
Nie mam pojęcia ile czasu zajmie mi ich układanie, ale mam wolne do 7 stycznia.
Może zdążę. ;)
A Wy? Do kiedy macie ferie świąteczne?
Piszcie e-maile, komentarze.
Chcę się dowiedzieć, jak jest w innych częściach kraju.
A może ktoś z Was mieszka za granicą, i chciałby się podzielić, od kiedy, i czy w ogóle, są wolne dni w szkole.
No to tak, czekam na Wasze "pisma".
Odezwę się później.
Życzę miłej niedzieli i odpoczynku.
Buźka

Zozo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz