Etykiety

2014-12-18

Powrót do przeszłości

Witam Was Kochani,

Chciałabym Was serdecznie przeprosić, za moje zaniedbanie.Ja po prostu nie dałam rady ze wszystkim.Oczywiście, możecie się na mnie gniewać.Jest to normalne w takiej sytuacji.Mam taką nadzieję, że mi to wybaczycie.Naprawdę, nie chciałam Was zostawić.Sama dokładnie nie umiem Wam tego wytłumaczyć.Zbliżają się święta.Zaraz po nich Nowy Rok.Postaram się Wam to wynagrodzić.Obiecuję Wam poprawę.Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze.Mówię Wam, ten rok zakończy się dobrze, a następny zacznie jeszcze lepiej.Zapraszam do odwiedzin.Możecie słać mi pocztę elektroniczną.A teraz zmykam, ponieważ jutro mam wigilię klasową.Nie będzie to miły dzień, bo 27 osób dzisiaj uciekło ze szkoły i zostało nas tylko 5.Życzcie powodzenia.Oczywiście zdam Wam jutro relacje.Pozdrawiam

Zozo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz