Etykiety

2014-12-24

Święta

Hej Kochani,
Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Wam dużo radości, spełnienia marzeń, bogatego Mikołaja (On przecież istnieje), zdrówka, szczęścia i dużo miłości.
Niechaj te święta będą czasem rodzinnego oczekiwania i wspólnej radości.
Mam nadzieję, że Wy wszyscy, jak ja, oczekujecie już na pierwszą gwiazdkę.
Niestety nie mamy okazji, żeby  się spotkać i podzielić opłatkiem, ale kto wie, może za rok. ;)
Nie będę Wam tutaj pisać Szczęśliwego Nowego Roku, ponieważ jeszcze mam na to 7 dni.
Na dzisiaj to wszystko.
Życzenia możecie przekazać Waszym rodzinom.
Ale zanim skończę, to jeszcze Świąteczny Gratis!
Znalazłam to 25 minut temu i postanowiłam się z Wami podzielić.
Rada: nie róbcie tego ze śliskiego papieru, bo się trochę rozwala. ;)
Świąteczny Gratis
A tu moja praca. ;)
Pozdrawiam Was serdecznie i jeszcze raz życzę wszystkiego najlepszego.
Buziaczki
Zozo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz