Etykiety

2017-01-01

Słoik szczęścia

Hej Kochani,
Witam Was w pierwszym poście w 2017 roku.
Jak Wam minął Sylwester?
Mam nadzieję, że bardzo dobrze.
Ja spędzałam ten wieczór/noc w domu z rodziną.
I wiecie co?
Było fajnie.
Pierwszy raz spróbowałam prawdziwego szampana (10%) i później piłam Piccolo.
Zostanę już chyba do końca życia przy cydrze (4,5%).
Dobra, nie o tym miało być :)
Przez cały 2016 rok (starałam się) prowadziłam Słoik szczęścia.
Dla niewiedzących - do słoika wrzuca się karteczki z np. jakimś wydarzeniem.
Jednak nie było w nim tylko szczęście.
Już od jakiegoś czasu planowałam, że wylosuję 1 stycznia karteczkę.
No i zrobiłam to.
Najpierw jednak wysypałam wszystko, żeby zobaczyć ile różnych rzeczy/wydarzeń/zdań miało znaczenie w zeszłym roku.
Wylosowałam niebieską karteczkę.
Na niej było napisane: pani od angielskiego (tu  było nazwisko) powiedziała "przepraszam" do stojaka na mapy.
Doskonale pamiętam tą sytuację.
Przez to śmiałam się przez cały dzień (miałam wtedy jakiś sprawdzian).
Taki słoik to spoko sprawa.
Zachęcam Was do robienia czegoś takiego.
Po całym roku można sobie coś przypomnieć.
Zastanawiam się, czy w tym roku też to robić.
A Wy robiliście/będziecie robić?
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz