Etykiety

2017-01-08

Zostanę reżyserem

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście.
Zostało kilka minut dzisiejszego dnia, a ja właśnie skończyłam pracować.
Jako, że Agata jest na koncercie i jestem pewna, że nie zdąży już dzisiaj tego przeczytać, to mogę się z Wami podzielić.
Otóż kilka godzin wczoraj i cały dzisiejszy dzień tworzyłam i poprawiałam kilka razy filmik urodzinowy dla Agaty.
Nie wyszedł niestety film pełnometrażowy, bo tylko 18:30 min.
Wystarczy obejrzeć 6 razy i wyjdzie długi film.
Niestety ja Wam go tutaj nie wstawię.
Na pocieszenie mogę dołączyć piosenki, które wykorzystałam.
A no tak, filmik robiłam w programie Movie Maker.
Jeżeli nie będzie chciało wczytać Wam dołączonej piosenki, musicie zapisać i wyłączyć wszystko.
Po uruchomieniu trzeba będzie tylko usunąć zbędne pliki z muzyką.
Mała rada, gdybyście zaczęli wariować (jak ja).
Do załączonych niżej piosenek dołączam filmik z koncertu, który znalazł się w moim dziele.
Chodzi głównie o końcówkę.
Przyjemnego słuchania i oglądania.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz