Etykiety

2017-01-20

Studniówka

Hej Kochani,
Wiecie co dzisiaj jest?
Moja studniówka.
Właśnie na nią jadę.
Odbędzie się ona w Dworku Tryumf w Księżynie.
Impreza rozpoczyna się o 20, ale trzeba być wcześniej na zdjęcia.
Partner? Idę sama.
Dlaczego? Tak wyszło.
Co do poloneza: ja nie tańczę.
Natańczyłam się już w podstawówce.
No to chyba przejdę do przygotowań.
Wszystkie zdjęcia znajdziecie poniżej.
Sukienkę kupiłam w La Gizza.
Ramiączka do niej przyszyła mi moja sąsiadka.
Buty: czarne balerinki i beżowe na 8-centymetrowym obcasie.
Pudrowo-różowy żakiet kupiłam w Monnari.
Makijaż wykonała mi Kasia - dzięki niej w końcu wyglądam bardziej ludzko.
Fryzurę zrobiła fryzjerka.
Ogólnie jestem zadowolona ze swojego wyglądu.
Wy też możecie ocenić mój wygląd, jak tylko dołączę zdjęcia.
Właśnie dojeżdżam, więc żegnam się z Wami.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz