Etykiety

2015-01-02

Prezenty


Hej Kochani,
Dzisiaj już ostatni post związany z ostatnimi świętami.
Dostałam e-mail z prośbą o post dotyczący prezentów gwiazdkowych.
No więc okej, dzisiaj post o prezentach.
Ja nie należę do osób, które lubią bardzo dużo mówić o swoich prezentach.
Ja ze wszystkich jestem zadowolona.
W święta nie chodzi o prezenty.
Święta to czas, który spędzamy razem ze swoimi rodzinami.
No dobra, nie będę Wam tu niczego wpajać.
Przejdę do rzeczy.
Nie będę Wam rozpisywać którego dnia świąt i od którego Św. Mikołaja dostawałam prezenty, bo uważam, że to nie jest ważne.
UWAGA! Niektóre zdjęcia, które sama zrobiłam, się nie nadawały, i dlatego wstawiłam tu zdjęcia z internetu.

  • pieniądze 


  • słodycze ( nie za dużo, nie za mało)








  • bransoletka ( taki srebrny łańcuszek)


  • bluzka Nike
  • zestaw Playboy
  • MirrorBook Air ( nie spodziewałam się; super gadżet, lusterko wyglądające jak laptop firmy Apple)

No i to już wszystko.
Bardzo się cieszę z prezentów, które dostałam.
A co Wy dostaliście?
Słyszeliście wcześniej o gadżetach Apple?
Ja nie, ale moja reakcja to potwierdziła. ;)
Czekam na Wasze e-maile i komentarze.
Piszcie śmiało.
Dzięki za zaproszenia na Snapie.
Jesteście czadowi.
Pozdrawiam Was w 2015 roku i życzę radości, szczęścia i zdrowia.
Na razie
Zozo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz