Etykiety

2015-01-27

Tak już bywa...

Hej Misiaki,
Przepraszam, że nie napisał nic w tym tygodniu.
Miałam bardzo dużo spraw na głowie.
Jesteście dla mnie bardzo ważni, ale niestety są rzeczy i sprawy ważniejsze.
Mam nadzieję, że się nie gniewacie.
Jako, że są ferie, robię dziwne rzeczy.
Ale nie wiem, czy grę w The Sims 3 można nazwać dziwną rzeczą.
Mam już prawie 17 lat, ale lubię sobie czasami wrócić do dzieciństwa.
Na początku stycznia, mój starszy brat kupił profesjonalną tarczę do Darta.
Dzisiaj zagrałam meczyk z Tatą i poszło mi lepiej niż myślałam.
Gra była ustawiona, że trzeba było wygrać 2 sety po 3 legi.
Udało mi się wygrać dwa legi.
Okej, nie jestem jakąś tam specjalistką, ale się cieszę.
Zawsze jak uda mi się trafić coś fajnego (np.60) robię zdjęcie.
Mam już tych zdjęć 18.
Jak nazbieram jeszcze trochę i uda mi się zrobić filmik, to umieszczę Wam go na blogu.
Zawsze będzie to fajnym wspomnieniem.
Dobra, zaczęłam pisać dziwne rzeczy więc kończę na dzisiaj.
Jutro jak mi się uda, to wpadnę wieczorkiem, gdyż o 11 mam seans w kinie.
Ale o tym opowiem w najbliższym wpisie.
Życzę Wam miłego dnia.
Czekam na Wasze komentarze i maile.
Pozdrawiam
Zozo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz