Etykiety

2016-07-29

Pawiki

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście z serii Art FREEday.
Ostatnio wspominałam, że wkrótce będzie coś ekstremalnego.
To niestety jeszcze nie dzisiaj.
Planowałam się wyrobić, ale nie wyszło.
Nawet nie zaczęłam tego robić.
Za to dzisiejsza praca jest nowością u mnie.
Jest to stonowany paw.
Bez żadnych nienormalnych kolorów, brak czerwieni, różu i fioletu.
Użyłam aż 9 kolorów, w tym wszystkich odcieni niebieskiego, zielonego plus beż i jasny brąz.
Starałam się, by mój pawik był jak najprawdziwszy.
Mam nadzieję, że mi się to udało.
Według mnie wygląda spoko.
Oczywiście można zauważyć na zdjęciu, że cały obrazek składa się z kilku pawi, 
ale ja nie będę ich robić tak jak Flower.
Niektóre fragmenty, czyli "ogon" doprowadzają do szału.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć poniżej.
Życzę miłego weekendu.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz