Etykiety

2016-07-06

Sklep internetowy

Hej Kochani,
Witam Was gorąco w ten pochmurny dzień.
Dzisiaj przychodzę do Was z dość nietypowym postem.
Chyba powoli staję się pisemną vlogerką.
No właśnie, czy ktoś powiedział, że blogerki nie mogą robić tego co vlogerki?
Chyba nie, a jak tak, to ups.
Ja tego nie słyszałam.
I tak dużo blogerek zamieszcza lepsze posty o tej samej tematyce niż vlogerki.
W sumie to ten post wyszedł niespodziewanie.
Ostatnimi czasy robię dużo zakupów przez internet.
Akurat potrzebowałam dwóch rzeczy.
Zaczęłam przeglądać ofertę w internecie.
Znalazłam stronę sklepu: dobrarada.com.pl
Obejrzałam, co mają do zaoferowania.
Z dwóch rzeczy, które miałam kupić, zrobiło się ponad 10.
Zamówiłam je w poniedziałek.
Paczka została wysłana we wtorek, czyli wczoraj.
Dostałam o 16 numer listu przewozowego i sprawdziłam, gdzie znajduje się moja paczuszka.
Była ona wtedy w Bielko-Białej.
Jako, że jest to w zupełnie innej części Polski, pomyślałam, że przesyłka fotrze we czwartek, no może w piątek.
A tu niespodzianka.
Dzisiaj około 13:30 zadzwoniła do drzwi pani kurier i przyniosła moją paczkę.
Bardzo się zdziwiłam.
Oczywiście pozytywnie.
Widać tutaj, jak dobrze ten sklep traktuje swoich klientów.
Ja na pewno zrobię tam zakupy jeszcze nie jeden raz.
Bardzo Wam go polecam.
Dodatkowo za zakupy za pełne 20 złotych dostaję się 1 punkt.
Za uzbieranie pewnej ich liczby np. 25, otrzymacie kupon rabatowy na 50 złotych.
Dodam jeszcze tylko, że do mojego zamówienia dostałam gratis urocze czerwone ozdóbki w kształcie koniczynek.
Dobra jakość, niska cena i szybka dostawa.
I to jest 10/10.
Dodatkowo na stronie są liczne promocje, a produkty są zróżnicowane.
Z niektórymi spotkałam się pierwszy raz w życiu.
Poniżej znajdziecie produkty na zdjęciach i krótką charakterystykę.
Zapraszam do obejrzenia i odwiedzenia sklepu.
Może kiedyś zamieszczę z którymś produktem jakąś recenzję.
Kto wie...
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki





  • Marion Farba do włosów Natura Styl kolor 672 Winna czerwień (5,90zł za opakowanie)



  • Ingrid Odżywka Total Nail Care Kompleksowa Terapia Paznokci (7,86zł za sztukę)
  • Golden Rose Cat Walk Mascara Tusz czarny (8,30zł za sztukę)



  • Golden Rose Lakier Paris kolor 04 biały 11ml (3,99zł za sztukę)
  • Golden Rose Lakier Color Expert kolor 35 chianti 10,2ml (3,68zł za sztukę) - uwielbiam ten kolor
  • Golden Rose Lakier Color Expert kolor 51 blue 10,2ml (3,79zł za sztukę)
  • Ingrid Emalia Lakier do paznokci Just in kolor 0 bezbarwny 7ml  (2,80zł za sztukę)
  • Golden Rose Lakier Color Expert kolor 37 purple 10,2ml (3,78zł za sztukę) - wydaję się metaliczny




  • Zestaw 5 minipilników - różowo-pomarańczowych (1,99zł za zestaw) - wakacyjny i szkolny niezbędnik
  • Gumka spiralka sprężynka Invisibobble (2,46zł za sztukę) - dostępne bardzo ciekawe kolory i wzory


  •  Gratis Ozdoby w kształcie czterolistnej koniczyny kolor czerwony (498 sztuk w pojemniczku, wiem, bo policzyłam)



20 komentarzy:

  1. Sklepów internetowych moim zdaniem więcej jest niż stacjonarnych. Teraz powoli rozumiem już to co napisali w https://www.cashbill.pl/blog/e-commerce/dlaczego-polski-internauta-nie-kupuje-w-sklepach-online i dlaczego jest taki spadek robionych zakupów w internecie. Wpływ na to mają sami właściciele sklepów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - właściciele e-sklepów (oczywiście nie wszystkich) coraz mniej dbają o swoich klientów.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Paweł17:20

      Prowadząc sklep internetowy trzeba zastanowić się nad wyborem odpowiednich metod płatności oraz wysyłki, które będą udostępniane naszym klientom. Uważam to za podstawę. Po wysyłce zawsze warto jest przesłać klientowi nr nadania paczki, dzięki czemu może on na bieżąco monitorować swoją przesyłkę przez śledzenie paczek https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek/. Dzięki temu klienci czują się pewniej i z pewnością nie raz dokonają zakupu u takiego sprzedawcy.

      Usuń
  2. Nie wiem jak wy, ale ja również jestem dość wielką wielbicielką zakupów w sklepach internetowych. Jednak zanim rozpocznę tam coś kupować to sprawdzam czy są wdrożone szybkie płatności internetowe https://cinkciarz.pl/platnosci gdyż tu przecież chodzi o nasze pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat takich sklepów internetowych ja nie znam, gdyż jak widzę po produktach to są one przede wszystkim skierowane do kobiet. Ja za to bardzo chętnie zamawiam wszystko z http://www.aliexpress.com/category/44/consumer-electronics.html?switch_new_app=y i jeżeli tylko najdzie mnie ochota to mogę godzinami coś wybierać i zamawiać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sklepów internetowych jest teraz bardzo dużo, praktycznie większość rzeczy można przez internet zamówić. Jest też dużo różnych systemów, które prowadzenie takiego sklepu ułatwiają. Jednym z nich jest system płatności online https://bluemedia.pl/oferta/platnosci/platnosci-online , który zapewnia szybkie i bezpieczne płatności.

    OdpowiedzUsuń
  5. A wy robicie zakupy przez internet? W sumie to warto moim zdaniem. Można sobie na spokojnie przejrzeć ofertę, wybrać co się chce i zamówić. Dużą wygodą jest jak sklep internetowy ma na przykład taki system płatności wdrożony https://www.przelewy24.pl/ , ponieważ od razu można za takie zakupy zapłacić. To też oszczędność czasu i kasy, nie trzeba nigdzie chodzić żeby przelew zrobić. Z takim systemem robi się to szybko i bezpiecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak najbardziej sklepy internetowe są bardzo popularne i myślę, że ten trend nadal będzie się rozwijał prężnie. Tym bardziej, że non stop ewoluują płatności online https://www.cashbill.pl/blog/platnosci-online/platnosci-online-do-czego-sluza/ dzięki którym jesteśmy w stanie bez problemu zapłacić w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sam sklep internetowy to świetna sprawa, ale również dość sporo pracy przy nim. Ja już swój sklep online prowadzę od kilku lat i czasami praca trwa bardzo wiele godzin. Fajnie, że wybrałam umowę o przesyłkach z kurierem https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/ups to wtedy wiem, że paczki na pewno dojdą na czas oraz w bardzo dobrym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie samo robienie zakupów w sklepach internetowych jest po prostu fajne i myślę, że wiele osób tak kupuje. Ja również bardzo chętnie czytam różnego rodzaju nowinki w https://smartix.pl/ gdyż lubię złapać od czasu do czasu różne promocje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać, że jeśli chodzi o same sklepy internetowe to jak dla mnie bardzo ważną kwestią jest to aby dany e-commerce miał dobry i bezpieczny system płatności. Osobiście bardzo chwalę sobie używanie systemu płatniczego z https://www.dotpay.pl/ gdyż sama go używam już od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie samo korzystanie ze sklepów internetowych jest bardzo fajnym rozwiązaniem. Ja muszę przyznać, że jak prowadzę swój sklep www to również uwzględniam różnego rodzaju techniki promocji. Po przeczytaniu https://push-ad.com/blog/wspieramy-twoj-biznes-korzystaj-z-pushad-tylko-wtedy-kiedy-tego-potrzebujesz/ wiem już, że warto jest korzystać z takich rozwiązań.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. W dzisiejszych czasach myślę, że większość sprzedaży realizowana jest właśnie poprzez Internet. Jeśli natomiast ktoś chce rozpocząć sprzedaż przez Amazon to na stronie http://www.abcpraca.pl/jak-sprzedawac-produkty-na-amazon/ bardzo fajnie napisano jak można zacząć to robić.

    OdpowiedzUsuń