Etykiety

2018-01-04

Jak wszyscy to i ja - krótkie statystyki

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście.
Skoro wszyscy wrzucają teraz podsumowania swojego blogerskiego roku, to ja też. A co...
Dlatego dzisiaj będą bardzo krótkie statystyki.
I wiecie co? Pomimo mojej przerwy w pisaniu, to nie był zły rok dla bloga.
Może w przedstawionych przeze mnie statystykach tego w 100% nie widać, ale ja wiem.
Czas na statystyki:
50 postów
4969 wyświetleń
2 obserwatorów
Do tego dochodzi jeszcze "tabelka" z krajami, której nie mogłam tu zamieścić.
Jednak chodzi o to, że coraz więcej osób odwiedzających znajduje się poza Polską.
Dziękuję Wam, że tu zaglądacie.
Może niedługo zrobię coś nowego do serii Pyssla, bo widziałam spore zainteresowanie tym tematem.
A okazja jakaś na pewno się znajdzie.
Już teraz zapraszam Was na najbliższy post, w którym napiszę o przeczytanych książkach w 2017 roku :)
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz