Etykiety

2018-01-31

Sesja bez spiny

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście.
Kilka informacji studenckich (z sesji wzięte):
Nie zaliczyłam ćwiczeń z chemii, więc musiałam napisać wyjściówkę.
Trzeba było dostać minimum 16 punktów - uzyskałam 12,5.
W drugim terminie trzeba było dostać minimum 11 punktów - uzyskałam 15 (I love chemia).
I myślałam, że egzamin będę mogła pisać dopiero w drugim terminie.
Bum! Pisałam wczoraj, czyli w pierwszym terminie.
Czeka mnie jeszcze jeden egzamin, a ocen żadnych nie ma.
Najgorsze jest zdecydowanie oczekiwanie na oceny, bo nie wiesz, czy musisz poprawiać, czy masz już ferie.
Studenci!
Pamiętajmy o najważniejszym w razie niezaliczenia:
Bez spiny, są drugie terminy.
Jednak nie trzymajmy się tej zasady i pozaliczajmy wszystko jak najszybciej.
Miłej nauki.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz