Etykiety

2015-08-27

Foczki

Hej Kochani,
Dzisiaj streszczę Wam dzień wczorajszy, czyli środę.
Wczoraj byłam w końcu w Fokarium na Helu.
Pojechałam specjalnie na karmienie, by zobaczyć cały pokaz.
Szkoda tylko, że jakaś niezdecydowana pani ciągle się przede mną wierciła.
Ale po wejściu na balkon udało mi się zrobić kilka zdjęć.
Następnie całą rodziną wybraliśmy się na lody.
Wzięliśmy rozmiar 2, czyli średni.
Dla mnie były one duże, ale to dobrze, bo lubię lody,
szczególnie waniliowo-czekoladowe.
Jedząc lody, skręciliśmy do portu.
Tam miał akurat odpływać statek "Ocean" w 50-minutowy rejs
po Zatoce Puckiej i otwartym morzu.
Ja weszłam na statek druga od końca, a moja mama ostatnia.
W ostatniej chwili. Ufff
Udało mi się nawet dostrzec rybę w wodzie.
Budynki na lądzie były malutkie i daleko ode mnie.
Widziałam wrak statku, ale nie wiem jakiego,
ponieważ pan kapitan mówił trochę niezrozumiale,
a przynajmniej dla mnie.
To był super rejs, zwłaszcza, że był nie zapowiedziany.
Po rejsie udaliśmy się do samochodu.
Droga zajęła nam ok. godziny.
Po dotarciu do domku poszliśmy na basen,
który jest niedaleko domku.
Około godziny 18:30 poszliśmy do centrum.
Oczywiście, jak to w turystycznej miejscowości,
minęliśmy bardzo dużo straganów,
ale tylko jeden zasłużył na moją obecność.
Były na nim silikonowe przedmioty.
Kupiłam tam bardzo apetyczny piórnik w kształcie banana.
Nie jest on zbyt mały, ani zbyt duży.
Moje mini nożyczki będę musiała nosić oddzielnie.
Po spacerku udaliśmy się jeszcze na koktajle.
No i z atrakcji to tyle.
To był najbardziej przygodowy dzień wakacyjny.
Dzisiaj, tj. we czwartek, byłam kilka godzin na plaży.
Nawet kiedy nie świeciło słońce, było bardzo gorąco, a wręcz upalnie.
Zaraz jak odpocznę po obiadku, pójdę z tatą na siłownię.
Po wcześniejszej wizycie mam lekkie zakwasy na ramionach
od podnoszenia ciężarów.
No i to tyle.
Aaa.
Komunikat.
Wczoraj Dalia obchodziła swoje 17 urodziny.
Jeżeli chcielibyście, tak jak w przypadku Emilki, złożyć Jej życzenia - macie moje pozwolenie.
Dalia na pewno będzie szczęśliwa. :)
No i ja też.
Pod tamtym postem daliście czadu.
Dziękuję.
Życzę Wam miłego wieczorku.
Pozdrawiam
Zozo

3 komentarze:

  1. Xxkos20:03

    Siemcia,
    Bardzo fajny blog.
    Dalia: stooo lat :)
    Xxkos

    OdpowiedzUsuń
  2. Patiii22:17

    Hejcia,
    Wszystkiego najlepszego Dalia :)
    I spełnienia marzeń.
    Pozdrowionka
    Patiii

    OdpowiedzUsuń