Etykiety

2015-08-11

Uśmiechnięty lód

Hej Misiaki,
Dzisiaj zapraszam Was na kolejny post z serii Pyssla.
Mam nadzieję, że jeszcze o niej pamiętacie.
Trochę ją zaniedbałam ostatnio.
Jako, że jest gorąco, postanowiłam Was trochę ochłodzić.
I tak oto powstał uśmiechnięty lód.
Pierwszy, który zrobiłam jest fioletowy, czyli jagodowy.
Przepraszam, moja wyobraźnia jest po prostu dziwna.
Może niedługo kontynuuje lodową przygodę.
Wymiary: 6,5cm x 9,5cm
Cena: 2 zł
Mam nadzieję, że się Wam podoba..
Świetnie nada się na breloczki lub do jedzenia. :)
Aż zgłodniałam, pisząc tego posta.
Oczywiście pod tekstem znajdziecie jakieś foteczki. ;)
Dziękuję Wam serdecznie za odwiedziny.
Czekam na komentarze.
Miłego dnia.
Pozdrawiam
Zozo

4 komentarze:

  1. Patiii08:46

    Hejcia,
    Ale słodziaczek.
    Ja też zgłodniałam, czytając to.
    Pozdrowionka
    Patiii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,
      Dziękuję bardzo.
      Haha, niedługo znowu coś jedzeniowego.
      Pozdrawiam
      Zozo

      Usuń
    2. Patiii18:30

      Może teraz jakiś owocek lub warzywko?
      Pozdrowionka
      Patiii

      Usuń
    3. Okej, będzie owocek ;)
      Pozdrawiam
      Zozo

      Usuń