Etykiety

2015-08-22

Ostatni wyjazd

Hej Kochani,
Zupełnie zapomniałam Was poinformować, że jutro wyjeżdżam nad morze.
Dokładnie jadę do Jastrzębiej Góry.
Z okazji tego, że nie biorę komputera, będę dodawać sprawozdania zdjęciowe.
Tak samo, jak podczas pobytu nad jeziorem, tylko, że częściej.
Myślałam, że Wam to wcześniej napisałam, ale teraz się upewniłam, że nie.
Wybaczcie moje gapiostwo.
Nie wiem, czy będę miała możliwość odpisywania na Wasze komentarze,
ale jak wrócę (piątek/sobota ), to odpiszę na wszystkie.
Nie mogę się już doczekać, ponieważ będę w Fokarium na Helu.
Uwielbiam foki.
Nawet śpię z jedną. :)
Dobra, spadam się pakować.
Aaa, dziękuję, że napisaliście tyle życzeń Emi.
Była bardzo zadowolona, kiedy wysłałam jej linka do postu.
Życzę Wam miłej niedzieli i całego tygodnia.
Pozdrawiam
Zozo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz