Etykiety

2016-03-25

Butterfly

Hej Kochani,
Witam Was w serii Art FREEday z drugą pracą.
Tym razem nie szukałam obrazka w Internecie.
Obrazek znajduje się w mojej magicznej książce.
Jest to pierwszy obrazek, więc postanowiłam zacząć właśnie od niego.
Jest to poprostu motylek.
Nie kolorowałam go szczegółowo, bo spodobał mi się właśnie taki.
Są trzy fragmenty pokolorowane w złych kolorach.
Ale wiem o tym tylko ja, więc to nic złego.
Jeżeli chcecie, to możecie wysłać mi na maila Wasze propozycje pokolorowania.
A ja będę mogła wtedy dla porównania wstawić na bloga.
Życzę miłego weekendu.
Pozdrawiam
Nicki

2 komentarze:

  1. Świetny post, bardzo podoba mi się Twoja praca. :-) Ja zaczęłam swoją przygodę od kolorowanki dla dorosłych zwierzęta. :-) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Z przyjemnością zobaczę Twoje prace, jak i całego bloga.

      Usuń