Etykiety

2016-03-07

Wstępik

Hej Kochani,
Witam Was serdecznie w pierwszym poście z serii Art FREEday.
Jest to post ogólny, w którym zapoznam Was bliżej z tematem.
Jeżeli ktoś nie przeczytał zapowiedzi tej nowej serii, to zapraszam tutaj.
W tej serii będę wstawiała prace, które zrobię.
Ostrzegam!
Nie będą to żadne dzieła sztuki.
Ogromnego talentu nie posiadam.
Posty będą pojawiać się co piątek.
Jeżeli w jakiś się nie pojawi, to będzie w kolejny.
Będę się starała wstawiać je jednak co tydzień.
Ale wiecie, ja też jestem człowiekiem i mam inne obowiązki.
W postach najczęściej będą się pojawiać kolorowanki.
Jednak nie będą to takie zwykłe kolorowanki.
W przyszłości może będą pojawiać się jakieś niespodziewane nowości.
Nie wiem jeszcze, czy już w ten piątek opublikuję pierwszą pracę.
Zastanawiam się jeszcze nad postem o moich "przyborach".
Ale zapewne pojawi się taki post.
We wstępie to chyba wszystko.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

12 komentarzy:

  1. Kejtis19:37

    Jeżeli to będą takie szczegółowe kolorowanki, to niemogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzymam Was w niepewności, co do moich zamiarów... ;)

      Usuń
    2. Kejtis19:47

      O nie, jak możesz? (śmiech)

      Usuń
    3. W piątek wszystko stanie się jasne jak Słoneczko ;)

      Usuń
  2. Alexa19:39

    No, one są mega :))
    Tak by the way, to dlaczego dodajesz posty prawie w południe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam akurat posta, ponieważ jestem w szpitalu na badaniach.

      Usuń
    2. Alexa19:42

      Coś Ci się stało?

      Usuń
    3. Zwykłe badania kontrolne.

      Usuń
    4. Alexa19:44

      Mam nadzieję, że wyniki będą okej ;)

      Usuń
    5. Dziękuję, ja też mam taką nadzieję. :)

      Usuń
  3. Patiii20:14

    Zdrówka życzę <3

    OdpowiedzUsuń