Etykiety

2016-03-11

Przybory

Hej Kochani,
Witam Was serdecznie w poście o przyborach.
Jeżeli czytaliście Wstępik, to wiecie, o jakie przybory mi chodzi.
Zaprezentuję Wam to, czego używam do "robótek".
Dobra, nazwijmy to po imieniu - jest to kolorowanie.
Od czego zaczęła się moja historia z kolorowaniem?
Tak wyszło.
Bliska mi osoba powiedziała, że kupi mi antystresowe kolorowanki.
I tak się stało 4 marca.
Wystarczyło tylko jeszcze skompletować kolekcję kredek i mazaków.
Tydzień wcześniej potrzebowałam właśnie kredek i mazaków do ważnej rzeczy,
więc zakupione przybory przydadzą się także do kolorowania.
Na razie jestem w fazie: Może coś pokoloruję, jak będzie mi się nudzić.
No dobra, poniżej znajdziecie listę moich przyborów, a potem ich zdjęcia.
1. Kredki akwarelowe Koh-i-Noor Mondeluz 18 kolorów.
Można nimi kolorować normalnie, albo pędzelkiem nanieść trochę wody na rysunek.
Będzie wtedy widoczny efekt akwareli.
Osobiście jeszcze tego nie próbowałam.
2. Mazaki spieralne Koh-i-Noor 24 kolory.
Mazaki nie przebijają zwykłej kartki.
Wygodnie się je trzyma.
Nie śmierdzą.
Bardzo ładne kolory ( na razie wypróbowałam 3 )
3. Magiczne mazaki Koh-i-Noor 10+2, czyli 20 kolorów.
Prawdziwa magia.
Pierwotny kolor to kolor " trzymaka".
Magiczny kolor, czyli ten z zatyczki, otrzymuje się, poprzez "poprawienie" pierwotnego koloru białym mazakiem z zestawu.
To jest taki dodatek.
Na razie nie zamierzam nimi kolorować.
4. Kolorowanka antystresowa " Cuda natury".
Posiada grubsze kartki, przez co trudniej jest się przebić.
Niektóre rysunki są na dwie strony, co uniemożliwia ich pokolorowanie przy zgięciu książki.
Rysunki są naprawdę ciekawe.
Okładka od środka jest zrobiona tak, że można ją pokolorować.
Gumka przy okładce umożliwia zaznaczenie obrazka.
Niektóre rysunki wydają się być ekstremalnie trudne, ale o to właśnie chodzi.
Trzeba się bardzo skupić i odrzucić wszystko wokół.
A najważniejsze, to się nie poddawać.
5. Internet + drukarka.
W internecie po wpisaniu w wyszukiwarkę, np.: kolorowanki dla starszych, szczegółowe kolorowanki,
wyskoczy Wam wiele ciekawych propozycji.
Wystarczy je tylko wydrukować i wziąć coś do kolorowania.
Ja wydrukowałam sobie kilka wzorów, które niedługo opublikuję.
Mam nadzieję, że trzymanie Was w niepewności przez 2 tygodnie,
nie spowodowało złości, czy innych złych emocji.
Gratuluję osobom, które zgadły, co to będzie.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

8 komentarzy:

  1. Jusia18:06

    Ale fajne.
    Nie mogę doczekać się twoich prac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,
      w przyszły piątek pojawi się pierwsza praca.

      Usuń
  2. Hemmi19:41

    Właśnie szukałam dobrych kredek.
    W ten sposób trafiłam do ciebie.
    Bardzo ciekawy post.
    A, no i dziękuję za pomoc w wybraniu kredek.
    One są super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,
      cieszę się, że mogłam pomóc.

      Usuń
  3. Martyna17:15

    A będziesz wstawiać tylko kolorowanki czy np. własne rysunki też?
    Fajny pomysł na wolny czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alexa17:23

      Dokładnie o to samo chciałam zapytać. Dzięki Martyna ;)
      I jeszcze, jak podobają ci się te kredki akwarelowe, bo słyszałam, że dają dobry efekt.

      Usuń
    2. Na razie nie planuje niczego więcej, a poza tym, talentu plastycznego nie posiadam.

      Usuń
    3. Alexa, jutro mam zamiar spróbować kredek, więc dopiero wtedy będę mogła napisać coś więcej, bo na razie jestem "zafascynowana" mazakami ;)

      Usuń