Etykiety

2016-03-05

Dentyści

Hej Kochani,
Dzisiaj świętujemy Dzień Dentysty.
No właśnie, ale jak to świętować?
Sposób 1:
Możesz obejrzeć film, w którym główną postacią jest dentysta.
Polecam film pt. Transporter 2, w którym nie ma dentysty, ale za to jest psychiczny doktorek.
Sposób 2:
Możesz pójść do dentysty, ponieważ masz dziurę w zębie, czy coś takiego.
Sposób 3:
Możesz zadbać o swoją jamę ustną jak najlepiej potrafisz.
Sposób 4:
Możesz zjeść czekoladę z karmelem, która zaklei Ci całą buzię.
I jak?
Wybrałeś już swój sposób?
Ja wybrałam dzisiaj rano opcję numer 4.
Tak jakoś wyszło.
Ale czekolada była dobra.
Pomyślcie i wybierzcie.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

2 komentarze:

  1. Lili14:00

    Uwielbiam ten film, ja też zjadłam czekoladę tylko, że z toffi.
    Uwielbiam te twoje święta, genialne są.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo,
    cieszę się, że te święta się przydają.
    Ps. Moje ulubione czekolady są z toffi i karmelem.

    OdpowiedzUsuń