Etykiety

2016-03-21

Wyrwani z Niewoli

Hej Kochani,
Witam Was serdecznie w poście specjalnym.
Jest to post w szczególności dedykowany dwóm chłopakom - Jackowi i Piotrkowi.
Chłopaki tworzą grupę ewangelizacyjną Wyrwani z Niewoli.
I to właśnie Oni prowadzili moje rekolekcje.
Tak ogólnie to są to raperzy, którzy śpiewają religijne piosenki, i w ten sposób ewangelizują.
Jak pierwszy raz o nich usłyszałam, to nie myślałam, że to tacy mega ludzie.
Oni są niesamowici.
To co robią, jest cudowne.
Krótka notka na własnym przykładzie:
Dopóki nie usłyszałam ich historii (a dokładnie Piotrka), nawet się nie domysłałam, jak mogło wyglądać jego wcześniejsze życie.
Nawet skrócona historia Jego życia była bardzo dobitna.
Aż się wzruszyłam w pewnym momencie.
Wszystkie wypowiedziane przez nich słowa lecą prosto z serducha.
Bardzo wczuwają się w to, co robią.
Są sobą, nie udają nikogo, i to jest piękne.
Jeżeli śpiewają, to zachęcają, by ludzie śpiewali razem z nimi.
Na rekolekcjach mówili: do dziewczyn-księżniczki, a do chłopaków-rycerze.
To było słodkie.
Uważam, że udało im się wpłynąć na moje życie.
To były zdecydowanie najlepsze rekolekcje ever.
Życzę Wam, abyście kiedyś ich spotkali.
I teraz bum!
Piotrek i Jacek, jeżeli to przeczytaliście, to dziękuję Wam bardzo jeszcze raz.
Wielkie JOŁ Wariaty ;)
Zapraszam do bliższego zapoznania się z ich działalnością.

www.wyrwanizniewoli.pl
www.facebook.com/wyrwanizniewoli
www.facebook.com/hereswzn
www.youtube.com/WYRWANIZNIEWOLItv

A na koniec jeszcze dwie fotki.
Jedna jest grupowa z rekolekcji - ja stoję z tyłu i chyba mnie nie widać...
Drugie to zdjęcie Agaty z chłopakami.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz