Etykiety

2016-10-30

Blue fish

-Puk puk.
-Kto tam?
-Dzień.
-Jaki dzień?
-Artystyczny wolny dzień.

Hej Kochani,
Tym krótkim wstępem chciałam Was powitać w kolejnym poście z serii Art FREEday.
Była przerwa, lecz chciałam ją przerwać.
Ja sama nie mogłam wytrzymać bez dodawania tych postów.
A co z Wami, którzy je lubicie!?
Dobra, na dzisiaj przygotowałam jednokolorową rybkę.
Na powrót wybrałam właśnie ten obrazek, bo lubię tą formę do kolorowania, czyli cienkie paseczki.
To mi się bardzo przyjemnie koloruje, i jeszcze małe kwiatuszki, wzory.
Będę teraz szukać takich kolorowanek, żeby było mi przyjemniej.
Jeżeli zacznę jakiś dziwny obrazek, to mi się szybko odechciewa.
Dzisiejszą rybę zrobiłam w trochę ponad godzinę lub dwie.
Zapomniałam, o której zaczęłam.
Tak bardzo mnie to wciągnęło.
Dobra, zostawiam Was z obrazkiem.
Komentarze jak zwykle są mile widziane.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz