Etykiety

2016-10-11

Trochę iluzji

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście.
Dzisiaj przychodzę do Was z małą ilością iluzji.
Otóż wczorajszego wieczora trochę się nudziłam.
Siedziałam przy biurku i wpadłam na ciekawy pomysł.
Na biurku leżą takie duże białe kartki.
Postanowiłam je trochę ozdobić.
Byłam w trakcie robienia zadań z matematyki i pomyślałam nad iluzjami matematycznymi.
No cóż, to co powstało, nie ma zbyt dużo wspólnego z matematyką.
Są to kwadraty, prostokąty, krzywe, więc to się liczy jako matematyczne.
Na razie udało mi się zrobić trzy "zagadki ludzkości".
Jest to dowód, że samemu też można stworzyć taką sztukę.
Pierwsza z nich to proste równoległe, które wyglądają, jakby nie były równoległe.
Bardzo lubię tą iluzję.
Druga to niewidoczna literka E.
Mózg wstawia obrazy, które wcześniej widział, więc widzimy E.
Trzecia to kwadratu w kwadracie.
Tylko czy są one wypukłe czy wklęsłe?
Zostawiam Was z moimi zagadkami.
Mam nadzieję, że się Wam podoba.
Wkrótce będzie ciąg dalszy iluzji i złudzeń optycznych.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz