Etykiety

2016-10-09

Pizza

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście.
Na ten pomysł wpadłam dziesięć minut temu.
Co to będzie?
Przepis na pizze.
Ja robię ją w wersji bezglutenowej, ale wychodzi również z normalnej mąki.
Dodatki dobieracie samodzielnie, według własnego uznania.
Ja Wam przedstawiam moje dzisiejsze dzieło.
Zapraszam do czytania.

Składniki:
  • 330g mąki (np. Mehl Farine z Schär)
  • 225g wody
  • 1,5 łyżki oleju
  • 2 łyżeczki cukru
  • 20g świeżych drożdży
  • szczypta soli

Przygotowanie:
  • Mąkę, wodę, olej i sól wsyp do miski. Rozrób drożdże z cukrem w szklance. Dodaj drożdże do miski z mąką i wymieszaj wszystko. W przypadku bezglutenowej wersji ciasto jest trochę lejące, ale to nie szkodzi.
  • Dodatkową opcją jest odstawienie ciasta w ciepłe miejsce na kilka minut.
  • Dwie blaszki (o średnicy 30cm) wysmaruj olejem. Rozdziel ciasto na dwie równe części i wyłóż na blachy rozprowadzając rękoma lub łyżką.
  • Mój sposób rozprowadzania ciasta: ręce smaruję olejem i wtedy ciasto nie przykleja się do rąk.
  • Wyłożone ciasto posmaruj keczupem lub innym sosem. Na to połóż mięsko i na zakończenie starty ser.
  • Piecz w piekarniku przez 18 minut nagrzanym do  180°C.
SMACZNEGO

Poniżej znajdziecie jakieś zdjęcie z dzisiejszej produkcji.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki
Jedna blaszka

Po prawej z dodatkiem kiszonego ogórka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz