Etykiety

2016-10-06

Kolejne dziwactwa

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście.
Długo mnie nie było, ale dzisiaj będzie krótki post.
Mam dobrą radę.
Nie mówcie nauczycielom, że np. prowadzicie bloga czy coś takiego.
Ja napisałam tak w pracy domowej na angielski i teraz mam przesrane.
Wczoraj pani zapytała się o czym jest, a dzisiaj czy jestem anonimowa, czy nie.
Dodatkowo mamy wypowiedzi pisemne, które rozpoczynają się: napisz notkę na blogu...
Nie wiem dlaczego napisałam, że piszę bloga, a co gorsze dlaczego zgłosiłam się do przeczytania tego.
Grrr.
Pomimo tego i złej pogody mam dobry humor.
Najlepiej poprawiają humor obce osoby.
Albo angielskie słówka, które wymawia się: szipisz.
Cudownie.
Jutro będzie bardzo pozytywne święto.
Napiszę o nim rano, a przynajmniej się postaram, by cały dzień można było świętować.
Chyba jestem uzależniona od matematyki.
Wczoraj oprócz pracy domowej zrobiłam ponad 20 zadań, a wszystkie miały po kilka podpunktów.
Czy są na to leki?
Niestety nie.
Wiecie co?
Jutro ostatni dzień do szkoły i weekend, a dla niektórych dłuuugi weekend.
Z okazji Dnia Nauczyciela dyrektor zrobił mojej szkole cały tydzień wolny.
Co prawda w poniedziałek idę na fakultety z matematyki, ale to się nie liczy.
To będzie przyjemność.
A Wy kiedy macie wolne?
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz