Etykiety

2016-10-21

Na gorąco

Hej Kochani,
Witam Was serdecznie w kolejnym poście.
Będzie tu trochę szybkich nowinek.
W środę rano mój tata wypuścił kota na podwórko.
I tyle był z nami.
Wczraj późnym wieczorem chodziłam po okolicy z miską i jej szukałam.
Niestety nic.
Ale dosłownie 15 minut temu tata otworzył drzwi i Koteł wbiegła do domu.
Ja już zasypiałam, ale wstałam.
Nakarmiliśmy ją i wytarliśmy, bo trochę zmokła i się wybrudziła.
Dobry koniec tygodnia.
Znacie się może na zbiciach itp.?
Po grze w siatkówkę boli mnie lewa ręka (od palca wskazującego po nadgarstek).
Dodatkowo dzisiaj pojawiły się dwie "gule", które bolą bardziej.
Może macie jakieś sprawdzone sposoby na takie kontuzje?
Albo może na mobilizację?
Zostało mi półtora tygodnia na przygotowanie 12 tematów z matury ustnej z polskiego.
Masakra.
Dlaczego nie zaczęłam tego wcześniej?
Ah no tak, lektura.
Ja chcę wolne...
Albo chociaż raz w tygdniu się wyspać.
To jest straszne, jak trzeba wstać o 5:45 aż 4 razy w tygodniu.
Dobra, lecę spać, żeby ręka nie bolała.
No wiem, będzie i tak boleć, ale ja nie będę wtedy czuła bólu.
Dobry sposób.
Życzę miłego weekendu.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz