Etykiety

2016-10-24

Składanie

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście.
Dzisiaj świętujemy.
Mamy Światowy Dzień Origami.
Wiecie, składanie kartki w różności.
Ja lubię robić pudełeczka z kwadratowych kartek.
Inne rzeczy też, np. zrobiłam kilka ramek na zdjęcia.
Jest to sztuka.
Nie mam jak Wam pokazać mich prac, ale uwierzcie, że je zrobiłam.
Moim największym sukcesem było (nadal jest) zrobienie róży, która się rozkłada.
Zrobiłam ją już kilka lat temu.
A Wy robicie coś takiego?
Ortopedzi to składają codziennie.
Mnie dzisiaj prawie też.
Na szczęście nic nie złamałam, w zasadzie to lekarz nawet nie powiedział diagnozy.
Najpierw powiedział, żeby założyć szynę, a po chwili, że bandaż elastyczny wystarczy.
Serdecznie pozdrawiam takich zdecydowanych lekarzy ortopedów.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz