Etykiety

2016-05-31

Bociany i Dzieci

Hej Kochani,
Witam Was w świąteczny wtorek.
Dzisiaj mamy Dzień Bociana Białego.
Jakieś dziwne święto, ale ja tu tylko takie umieszczam.
Jednak to mi jakoś nie pasuje.
Tak, jej, bociany przyleciały.
No.
Widziałam wczoraj małe bocianki.
To chyba wcześnie, co nie?
Ja się nie znam, nie jestem przyrodnikiem.
Pocieszeniem jest wiadomość, iż dzisiaj jest ostatni dzień maja.
Oznacza to, że jutro jest Dzień Dziecka.
Może ktoś będzie o Was pamiętać 😃
Wiecie, że jutro lody w Grycanie będą po 1 zł?
Oczywiście gałeczka.
Jeżeli dopiero to czytając się o tym dowiedzieliście, to przygotujcie się na rozwalone gardło.
Ja szczególnie polecam połączenie: sorbet cytrynowy i mięta z czekoladą.
Mniami.
I tym o to sposobem zawarłam 2 święta w jednym poście.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz