Etykiety

2016-05-20

Kwiatki 3/5

Hej Kochani,
Witam Was serdecznie w kolejnym poście z serii Art FREEday.
Dzisiaj docieramy do połowy kwiatkowej serii.
Kolor użyty do kolorowania kwiatuszków wybrała moja mama.
Zauważyłam, że jak mazaki dłużej "poleżą na kartce",
czyli nie od razu po pomalowaniu,
to kolor jest ładniejszy, bardziej wyrazisty.
W tym wypadku się to sprawdziło.
Pokolorowałam to już trochę wcześniej i kolor nie był tak bardzo fajny.
Dzisiaj natomiast, po otworzeniu książki, aż się zdziwiłam.
Oczywiście zdjęcie nie oddaje uroku.
To trzeba zobaczyć na własne oczy.
Mam nadzieję, że się Wam podoba i nie możecie doczekać się kolejnej pracy.
Myślę nad niespodzianką dla Was, ale to zupełnie inny temat, bardziej odległy.
Życzę miłego weekendu.
Pozdrawiam
Nicki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz