Etykiety

2016-05-18

Papa Smerf

Hej Kochani,
Przypomniałam sobie, że zaniedbałam pewną serię.
Zapraszam Was na kolejny post z serii Pyssla.
Tym razem będzie to postać z bajki.
Jest to jedna z nielicznych prac, jakie mi zostały.
Inne to niestety wielkanocne jajka lub bożonarodzeniowe mikołajowe Minionki (no dobra,  na razie tylko jeden).
Niedługo zabiorę się za ponowną produkcję.
Papa Smerf, bo o nim dzisiaj mowa, jest moją największą pracą.
Jego wykonanie zajęło mi, bratu i tacie ponad 3 godziny.
Pomagali oni wybierać kolory, co zimowym wieczorem nie było łatwe nawet przy dobrym świetle.
Była to jedna z początkowych prac, dlatego tak długo zajęło jej tworzenie.
Wymiary: 15,5cm x 15cm
Cena: 5 zł
Mam nadzieję, że się Wam podoba...
Oczywiście to, że podaję cenę, nie zobowiązuje.
Może kiedyś ktoś będzie szukał prezentu, trafi tutaj i skorzysta z oferty.
Pod opisem znajdziecie oczywiście jakieś zdjęcia. ;)
Tył jest jeszcze nie dokończony, ponieważ nie znałam jeszcze wtedy techniki czyszczącej.
Ale niedługo go wyczyszczę.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz