Etykiety

2016-05-23

Żółwiowe marzenia

Hej Kochani,
Witam Was w kolejny z rzędu świąteczny dzień.
Dzisiaj mamy Światowy Dzień Żółwia.
Chociaż dla mnie był dzisiaj Dzień Marzeń.
Osobiście nic nie mam do żółwi.
Są, żyją i dobrze.
W szóstej klasie podstawówki pojechałam z klasą na film pt.: "Żółwik Sammy".
To był odjazd.
Na sali były same małe dzieci oprócz nas.
Dlaczego Dzień Marzeń?
Otóż miałam dzisiaj zajęcia w szkole z panią psycholog, na których rozmawialiśmy o marzeniach, celach.
Do tego doszedł cytat: "Nie bój się marzyć".
Tak się złożyło wszystko.
(Jedno moje marzenie się dzisiaj spełniło - straciłam tylko jeden punkt na sprawdzianie z matmy)
I na koniec uwaga!
Dzisiaj swoje 18 urodziny obchodzi Adela.
Otoczmy ją szczęściem w dorosłym życiu.
"Bo liczą się chwile".
A najlepsze są te, w których się śmiejemy.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz