Etykiety

2016-08-27

Bonus rysunkowy

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście z serii Art FREEday.
Pierwszy raz nie napisałam go w piątek, za co przepraszam.
Miałam problemy z zalogowaniem się na to konto gmail.
Na szczęście mój brat zadziałał w tej sprawie.
Tak jak w tytułe, przychodzę dzisiaj do Was z czymś nowym, czyli z bonusem rysunkowym.
Robiąc porządek w pokoju znalazłam moje stare rysunki (sprzed 6 lat).
Nie są one może jakieś "WOW", ale to właśnie dzisiaj będzie.
Miałam co innego "w poczekalni" moich prac, ale to już było gotowe, a ja miałam tylko 1 dzień.
Za tydzień powinno być coś extremalnego.
No bo raczej zwykłej kolorowanki nie robi się trzy tygodnie.
No właśnie, za tydzień.
Kochani, z przykrością stwierdzam, że to będzie pierwszy dzień lekcji w roku szkolnym 2016/2017.
Dobra, nie myślmy o tym.
Zajmijmy się sztuką :)
Zapraszam do obejrzenie moich prac.
Życzę miłego weekendu.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz