Etykiety

2016-08-21

Latarnie Morskie

Hej Kochani,
Witam Was w kolejną świąteczną niedzielę.
Dzisiaj mamy Międzynarodowy Dzień Latarni Morskich.
Nawet fajne święto, latarnii jest mało w Polsce.
Ja byłam tylko raz.
Jeśli czytaliście posty rok temu, to o tym wiecie.
Byłam prawie dokładnie rok temu.
Widok z góry jest niesamowity.
Po drodze na górę można zobaczyć ciekawe rzeczy.
Ja widziałam historię latarni, kto sławny w niej był, i jakie szkoły ją odwiedziły.
Ale widoku horyzontu nie zapomnę.
Widać było statki, których z lądu byśmy nie zobaczyli.
Nie jest to widok z drapacza w Dubaju, ale zawsze coś.
Mi się podobało.
Dzisiaj niestety mam dość daleko do latarni morskiej, ale przynajmniej powspominam.
Macie jakieś doświadczenia z latarni morskiej?
Jeżeli macie możliwość, to świętujcie dzisiaj.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz