Etykiety

2016-08-29

Plan lekcji 2016/2017

Hej Kochani,
Witam Was serdecznie.
Tak jak w tytule, dzisiaj chcę Wam napisać o moim planie lekcji na nowy rok.
Mam 32 godziny lekcyjne w tygodniu.
Zmienił mi się nauczyciel W-Fu.
Mam tylko 7 matematyk w tygodniu (wolałabym więcej, np. zamiast hisu).
Mam 2 razy na ósmą.
Cieszę się, że mam na późniejsze godziny, ale jednak wolałabym mieć ciągle na ósmą.
I nie jedna tak myślę.
No bo kurcze, kiedy my się mamy uczyć?
Rano czy wieczorem?
No właśnie wieczorem, ale powrót do domu o 18 + ogarnięcie się i odrobienie lekcji to uniemożliwia.
Grrrrr.
Najfajniejsza jest środa (ze względu na czas, nie lekcje).
Zaczynam wtedy o ósmej, a kończę o 12:25.
Czy tak nie może być każdego dnia?
Nie!
Poniżej wstawię Wam plan do przeanalizowania.
Gdyby ktoś chciał, oczywiście.
Wasze plany lekcji są lepsze?
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz