Etykiety

2016-08-12

Nowy pomysł

Hej Kochani,
Witam Was serdecznie w kolejnym poście z serii Art FREEday.
Tak jak obiecałam, przychodzę do Was z zapowiedzią nowego wyzwania.
Otóż wpadła ostatnio w moje ręce średniej wielkości przesyłka.
W środku znalazłam karton z trzema tomami "Książki pod tytułem".
Są to ksiązki typu Zniszcz ten dziennik, ale ich nie niszczymy.
Są zadania, żeby coś wyciąć, ale tutaj chodzi o tworzenie.
Bierz książkę i idź się zabawić!
Przechodzę teraz do wyzwania.
We wtorek wpadł mi do głowy pomysł, że mogłabym wykonywać codziennie (przez tydzień) po kilka zadań z książki,
a potem wstawiać tutaj zdjęcia przed i po.
Kilku osobom ten pomysł już się spodobał.
Jeżeli nadal będzie mi się ten pomysł podobać, to zacznę już w poniedziałek.
A Wam się podoba?
Tuż pod tekstem znajdziecie zdjęcia z rozpakowywania przesyłki.
Moje wyzwanie zacznę od tomu 2, więc mavie dodatkowo losowe zadania z tej książki.
Życzę miłego weekendu.
Pozdrawiam
Nicki








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz