Etykiety

2016-08-13

Leworęczność

Hej Kochani,
Witam Was w kolejną świąteczną sobotę.
O dzisiejszym święcie mówią nawet w radiu.
Dzisiaj jest Międzynarodowy Dzień Osób Leworęcznych.
Osób takich jest mniej niż praworęcznych.
Jeżeli macie w pobliżu osobę leworęczną, to świętujcie.
A Wy jesteście praworęczni, czy leworęczni?
Ja normalnie jestem praworęczna, lecz od wczoraj chyba leworęczna na kilka dni.
Dlaczego?
Użądliła mnie osa w prawy wskazujący palec.
I to było wczoraj po napisaniu świątecznego posta.
Super.
Rok temu (16.08.2015) użądliła mnie pszczoła.
Jak te owady mnie lubią...
No właśnie.
Macie może jakieś sposoby po ukąszeniu?
Wczoraj mama dała mi cebulę do przyłożenia, bąbel zniknął.
Za to dzisiaj palec spuchł potwornie i boli.
Zaczęłam dzisiaj kolorować, ale nie wiem kiedy skończę w takim tempie.
No cóż.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz