Etykiety

2016-08-24

Dobrarada

Hej Kochani,
Witam Was serdecznie w przed przed przed przed przed przed przed ostatni dzień wakacji.
Dzisiaj znowu lekko zakupowy post.
Znowu robiłam zamówienie na dobrarada.com.pl
Tym razem więcej rzeczy jest dla innych osób, chociaż ja też mało nie kupiłam.
Nie będę gak jak ostatnio pokazywać wszystkich produktów, żeby było bezpiecznie.
Pokażę to co ja kupiłam.
Tylko jedna rzecz jest taka sama jak poprzednio, czyli farba do włosów.
Tym razem dostałam też więcej gratisków.
Zajrzyjcie na tą stronę, jeśli macie chwilę wolnego czasu.
Duży wybór w niskich cenach.
Dobra, przechodzę do zakupów.
Ostatnim razem kupiłam 3 lakiery z Golden Rose z serii Lakier Color Expert.
Tym razem zaszalam i wpadło mi aż 5 lakierów z tej serii.
Bardzo je lubie, mają fajne kolory i szeroki pędzelek.
Dodatkowo kupiłam Matte Top Coat także z GR.
Jedyne co mnie zaskoczyło, to prostokątne pudełeczko, hahaha.
Dokupiłam zmywacz do paznokci i mleczko prostujące włosy.
Moja mama znalazła kiedyś jakieś stare i mi dała.
Jakiś tam efekt był, ale mógłby być lepszy.
Tak więc poszukałam i znalazłam.
Jest zupełnie inne i jestem ciekawa, czy uda mu się ujarzmić moje włosy.
Ahh, gdyby była możliwość współpracy, to chętnie bym się zgłosiła.
A z takich pierdółek-gratisów to:
Ozdoby do paznokci - jakieś pyłki, cekiny.
Różowy lakier do paznokci.
3 próbki z Ziaji - balsam, żel i krem.
To co?
Chyba czas na zdjęcia.
Tak więc ja się już żegnam.
Poniżej zobaczycie zdjęcia.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz