Etykiety

2014-08-11

Apple

Witajcie,
Jeżeli to czytacie, to zapewne zauważyliście małą zmianę w wyglądzie bloga, a jeżeli nie to spójrzcie w górę.
Znajduje się tam mała lista piosenek, którą możecie słuchać czytając posty.
Kilka postów wcześniej przedstawiłam Wam mój model iPod'a Classic.
Dzisiaj natomiast chcę Wam przedstawić drugą pracę związaną z jabłuszkiem. Tym razem jest to pierwszy symbol firmy.
Pierwsza generacja, pierwszy pomysł.
Pewnie większość słyszała, że pierwsza edycja jabłka była kolorowa. taką też dla Was zrobiłam.
Za dużo nie mogę napisać, ponieważ nie ma o czym.
Jak to było w wersji pierwotnej, tak i u mnie - to znaczy, że jabłko zawiera wszystkie kolory tęczy.
Cena: 2,5 zł



No cóż, mam nadzieję, że się Wam spodobało.
Czekam na Wasze komentarze i odwiedziny, a za dotychczasowe dziękuję serdecznie.
Miłego tygodnia.
Zozolek

1 komentarz:

  1. Apple jak żywe ;) Ja mam już drugi telefon z appla. Na stronie https://etuistudio.pl można znaleźć spory wybór etui

    OdpowiedzUsuń