Etykiety

2014-08-21

Raz, dwa, trzy...

Hej Kochani,
Wybaczcie, że nie napisałam nic ostatnio. 
Miałam problemy z dostawą internetu, a później z załadowaniem Bloggera. 
Zdarza się.
To nie będzie długi post, ponieważ jest już późno.
Na jutro mam zaplanowaną dla Was drugą część Back To School.
Jeżeli mi się uda, to opublikuję ją jeszcze przed południem, a jeżeli nie, to dopiero pod wieczór, gdyż idę na obiad do babci.
Mam dla Was ciekawostkę.
Otóż po długim namawianiu mnie przez moją mamę, za tydzień we czwartek idę do fryzjera. ;)
Myślałam o zmianie wyglądu już jakiś czas, i wreszcie to zrobię.
To koniec z równiutkimi włoskami. 
Jak szaleć, to na maksa.
Oczywiście wrzucę Wam zdjęcia przed i po wizycie.
A na dzisiaj to już wszystko.
Miłego piąteczku.
Piątek- tygodnia koniec, weekendu początek. ;)
Dobra, trzeba iść spać.
Wy też długo nie siedźcie.
Jeżeli chcecie wyglądać świeżo, musicie się wysypiać. 
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za odwiedziny.
Dobranoc
Zozolek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz