Etykiety

2014-08-22

Torba, plecak i inne pierdoły...

Hej Kochani,
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić rzecz, w której będę nosiła moje książki i zeszyty.
Toreb do szkoły za bardzo nie lubię nosić, a i tak mam chyba jeszcze trochę krzywy kręgosłup.
Pojemnikiem na moje książeczki będzie czarny plecak z Nike.
Posiada on jedną dużą kieszeń z tyłu i jedną mniejszą np. na jedzonko.
W środku posiada jeszcze kieszonkę na telefon i dwa długopisy.
Kupiłam go przez Allegro - na TEJ aukcji.
W realu wygląda on zdecydowanie ładniej.
Robiąc przed chwilą zdjęcia, pierwszy raz go otworzyłam, a mam go już chyba miesiąc.
Zauważyłam, że teraz coraz więcej jest plecaków typu worek, np. coś takiego.
Ale one mi się jakoś nie podobają.
Na zdjęciach możecie także zauważyć kolejną pracę z koralików.
Nie będę jej teraz opisywać, gdyż może uda mi się to zrobić wieczorem lub jutro.
Wybaczcie tło na zdjęciach. ;)
No to chyba koniec na razie.
Dziękuję Wam za odwiedziny.
Czekam na Wasze komentarze.
I nie udało mi się przed południem. ;(
Pozdrawiam
Zozolek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz