Etykiety

2014-08-08

Back to school #1

Witam Was serdecznie,
Dzisiaj zaczynam pisać specjalną serię o szkole, a dokładniej to o szkole w czasie wakacji.
W serii znajdą się posty o: przyborach, kosmetykach, ubraniach, fryzurach, i o wszystkim, co tylko mi wpadnie do głowy.
Wiem, że mamy dopiero początek sierpnia, ale tak się jakoś złożyło, że nie wpadłam na nic normalniejszego.
Akurat dzisiaj zakupiłam aż 6 podręczników. Przy okazji gorące pozdrowienia i buziaki dla Adama. :)
Tak więc ja już powoli zaczynam szykować się do szkoły.
Trzeba się wcześniej zacząć ogarniać przed liceum. ;)
Pewnie jakoś w przyszłym tygodniu zacznę robić listę potrzebnych zeszytów i przyborów szkolnych.
Mam już dość myślenia o szkole. Jest dopiero 8 sierpnia. CO JA W OGÓLE ROBIĘ (PISZĘ)???
Na dzisiaj to już wszystko.
Nie wiem, czy jutro uda mi się coś napisać, gdyż czeka na mnie sprzątanie pokoju.
Życzcie mi powodzenia. ;)
Dziękuję za odwiedziny.
To nie jest YOUTUBE więc nie musicie dawać łapek w górę. :)
Gorąco Was pozdrawiam i serdecznie zapraszam do lektury mojego bloga.
Zozolek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz