Etykiety

2014-08-23

Zmiany...

Hej Kochani,
Wiem, że dzisiaj jest sobota, ale to nie mogło poczekać.
Piszę do Was, gdyż wystąpiły pewne zmiany.
Napisałam Wam w poprzednim poście, że we czwartek jadę do fryzjera.
Otóż nie, gdyż moja mama zapomniała zadzwonić do p. Diany ( mojej fryzjerki ) i zaklepać wizytę.
I ostatni wolny termin jest tylko w poniedziałek.
Tak więc post o nowej fryzurze będzie już w poniedziałek.
Możecie się cieszyć, natomiast ja nie wiem co o tym myśleć. ;/
W tytule są zmiany, tak więc czas na drugą.
Zmiana dotyczy e-maila.
Wszystkie pomysły, zamówienia i inne takie przysyłajcie na mój nowy mail - zosia.minasz@onet.pl
Niestety musiałam założyć nową e-pocztę, ponieważ miałam problemy ze starą.
No to już koniec na dzisiaj.
Dziękuję Wam za odwiedzinki.
Czekam na komentarze i ciekawe pomysły.
Życzę Wam miłej niedzieli.
Pozdrawiam
Zozolek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz