Etykiety

2014-08-12

Może, czy morze?

Hej Kochani,
Kilka godzin temu wróciłam ze spotkania klasowego.
Było na nim 13 osób z mojej nowej klasy.
Było nawet fajnie, rozmawialiśmy, śmialiśmy się i zapoznawaliśmy się ze sobą.
Po spotkaniu poszłam do galerii, gdzie upolowałam fajne rzeczy, między innymi okulary ( C&A) i biały top ( Sinsay) .
Jakieś fotki będą zamieszczone poniżej. ;)
Zaszłam też do Rossmanna i tam także trafiłam na mega przeceny.
Od niedawna w Rossmannie można kupić produkty dla osób na diecie bezglutenowej.
Dzisiaj sama zaopatrzyłam się w specjalne rodzynki.
Większa paczka -> mniejsza cena. Za 250 gram zapłaciłam 2,99 zł. Normalnie rodzynki kosztują chyba drożej.
Czy popieracie akcję umieszczania w coraz większej ilości sklepów produktów EKO, np. bez cukrowych, czy bezglutenowych?
Piszcie śmiało co na ten temat uważacie, czy jesteście za, czy przeciw takim akcjom.
Ale mam dla Was także smutną informację.
We czwartek, tj. 14 sierpnia, jadę nad morze. Z tego też powodu nie zamieszczę posta we czwartek i piątek.
Może uda mi się zamieścić jeszcze jutro co najmniej dwa posty.
Oczywiście po powrocie zamieszczę informacje dotyczące miejsca pobytu i zdjęcia.
Dziękuję serdecznie za odwiedziny, których jest coraz więcej.
Czekam na Wasze komentarze.
Może macie jakiś fajny pomysł na konkurs?
Życzę Wam miłej drugiej połówki tygodnia.
Pozdrawiam
Zozolek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz