Etykiety

2014-08-26

Piano

Witajcie,
Dzisiaj post obiecany jakiś czas temu w Back To School #2.
Był to post o moim plecaku.
Na zdjęciach znalazł się wtedy także breloczek, o którym będzie dzisiaj.
Kiedyś przeglądając internet, wpadłam na pewien pomysł.
Jako, że próbowałam kiedyś grać na cymbałkach normalne piosenki, postanowiłam, że zrobię coś związanego z muzyką.
I tak oto powstała pierwsza muzyczna praca.
Jest to pianinko.
Pierwsze, które zrobiłam jest biało-różowe.
I to ono najbardziej mi się podoba. ;)
Jakiś czas temu zrobiłam kolejne trzy.
Każde w innych kolorach.
Może niedługo kontynuuje pianinkową przygodę. HAHA
Cena: 1,5 zł





Mam nadzieję, że się Wam podoba(ją).
Świetnie nadają się na breloczki. :)
Dziękuję Wam serdecznie za odwiedziny.
Czekam na komentarze.
Nie bójcie się ich pisać.
Pozdrawiam Was gorąco ( chodź za oknem pada ).
Zozo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz