Etykiety

2014-08-27

Dodatki

Hej Kochani,
Dzisiaj już jeden z ostatnich postów z serii Back To School.
A mianowicie, dzisiaj będzie o dodatkach do szkolnego ubioru.
Zapraszam do przeczytania.
Ja nie noszę dodatków tak bardzo dużo.
Wystarczą mi dwa lub trzy.
Moim pierwszym gadżetem jakim zawsze mam "w sobie" są kolczyki.
Zawsze muszę mieć jakieś w uszach, ponieważ boję się, że dziurki mi zarosną.
Kiedyś już tak było i trochę bolało.
Zazwyczaj mam moje złote kolczyki, które dostałam na pierwszą komunię.
Drugim dodatkiem dotychczas był zegarek.
Od drugiej połowy lipca, w dzień wizyty u lekarza, zegarem zastąpiłam bransoletką.
Nie jest ona jakaś zwykła, ponieważ jest to gumowa bransoletka informacyjna.
Dlaczego akurat taka?
Muszę taką zawsze nosić, gdyż jestem chora na cukrzycę.
W razie wypadku, osoba, która mnie znajdzie, będzie wiedziała co zrobić.
W przyszłości napiszę specjalny post o mojej chorobie.
Bransoletki posiadam w trzech kolorach: czerwonym, niebieskim i fioletowym.
Niestety nie było czarnej, a wiadomo przecież, że czarny pasuje do wszystkiego.
Kolejnym i ostatnim już dodatkiem są słuchawki.
Jako, że teraz będę dojeżdżać do szkoły, słuchawki będą moją drugą połówką. ;)
Będę miała ciekawe zajęcie w drodze na autobus i do szkoły.
Oto wszystkie dodatki, które będę nosiła do szkoły.
Piszcie w komentarzach, czy Wy też nosicie dodatki, a jak tak to jakie.
Serdecznie zapraszam do odwiedzania, komentowania i pokazywania znajomym mojego bloga.
Dzięki za wszystkie dotychczasowe odwiedzinki.
Pozdrawiam Was z całych moich sił.
Zozolek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz