Etykiety

2016-12-11

BLOGMAS 11/2016

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście z serii BLOGMAS 2016.
Dzisiaj przychodzę do Was z postem z serii Art FREEday.
Robiłam tą pracę 3 dni, więc od razu chciałam Wam ją przedstawić.
Tym razem nie ma jednokolorowych cienkich paseczków.
Już mi się one chyba skończyły.
No cóż, może po świętach sobie jakieś kupię.
W dzisiejszej pracy królują kwiatuszki.
Jedyne, co może Was zastanawiać, to niepokolorowane fragmenty.
Spokojnie, to tak specjalnie.
Taka była moja fantazja artystyczna.
Na jednym zdjęciu będą widoczne mazaki - to nie wszystkie, z których korzystałam.
Reszta już wcześniej znalazła się w piórniku.
Mam nadzieję, że praca Wam się spodoba.
Jak nie, to nie.
Nie każdy musi lubić to co inni.
Ps. do wczorajszego posta:
Już wiem więcej o moich perfumach.
Są to podróbki od Chanel, ale mają bardzo dobre opinie.
W sumie nie jestem jakoś bardzo smutna z tego powodu.
Tylko dziwi mnie, że były z ceną oryginału.
Niedługo pójdę do jakiejś perfumerii, i powącham oryginał.
Zobaczymy, co to będzie.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz