Etykiety

2016-12-26

BLOGMAS 26/2016

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście z serii BLOGMAS 2016.
Pierwszy raz podczas pisania blogmasów nie wiem o czym mam napisać.
Nie chciałam zostawiać Was bez blogmasa, może coś zaraz wykombinuję.
Ooo, padał dzisiaj u mnie... deszcz.
Tak, i było ponad 8°C.
To jakaś masakra, akurat dzisiaj miała być zamieć śnieżna, a tu deszcz.
Już chyba nigdy nie uwierzę pogodynkom.
A jak u Was z tymi "białymi" świętami?
Już się boję, co będzie na Sylwestra, skoro zapowiadają małe zachmurzenie i ujemną temperaturę.
Zobaczymy jak bardzo ta pogoda się sprawdzi.
No ale cóż, teraz u mnie podobno pada śnieg, a go nie widać.
Pogoda nie jest przewidywalna w 100%.
Ja współczuję wszystkim meteorologom.
Ciekawe, czy po niesprawdzonej pogodzie im się jakoś obrywa...
Jeżeli znacie taką osobę, byłabym wdzięczna za takie info.
No i wyszedł post pogodowy.
Takiego jeszcze tu chyba nie było.
Dużo postów, a tylko jeden o pogodzie.
Normalnie amazing.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz