Etykiety

2016-12-07

BLOGMAS 7/2016

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście z serii BLOGMAS 2016.
Dzisiaj przychodzę do Was z postem, który miał być przedwczoraj, 
lecz z przyczyn losowych się to nie stało.
Zaczęłam się zastanawiać, co te posty mają wspólnego ze świętami i nadal nie wiem.
Myślę, że dzisiejszy post można podciągnąć pod Mikołajki.
Dlaczego?
Otóż będzie on o książce, którą sobie kupiłam.
Jest to także pierwsza książka, którą sobie kupiłam (oczywiście nie licząc podręczników szkolnych).
Dokładnie tydzień temu w środę pani oddała nam sprawdzone matury próbne z polskiego.
Nie będę pisać szczegółów, poprostu bym nie zdała, gdyby to była prawdziwa matura.
Po lekcji (to była już ostatnia) usiadłam na korytarzu w szkole, 
bo musiałam poczekać na dentystę, a marznąć mi się nie chciało.
Kilka minut po dzwonku na lekcję, wyszedł z pokoju nauczycielskiego pan od matematyki.
Chwilę pogadaliśmy i powiedział, żebym poszła do czytelni i coś poczytała, a nie bez sensu siedziała.
I wtedy mnie olśniło.
Od jakiegoś czasu mam bzika na punkcie liczby π (pi).
Zaczęłam więc szukać o niej jakiejś książki na stronie Empika.
No i znalazłam.
Los chciał żebym ją kupiła.
Dopiero w poniedziałek odebrałam ją w sklepie.
Wiedziała o moim zakupie tylko Agata, dlatego jak rozpakowywałam paczkę w szkole, 
niektórzy byli mocno zdziwieni.
W sumie zgadzam się, bo kto normalny kupuje książkę o π!?
Zgadza się, nikt.
Jeszcze nie miałam okazji zacząć jej czytać, ale zerkałam kilka 
(może kilkanaście) razy na jej wnętrze.
Pierwsza strona, na której otworzyłam, była z cyframi po przecinku.
Jest ich tam napisane aż 100 tysięcy.
Ja umiem 60, więc mam się z czego uczyć.
Nie no, nie będę się ich uczyć, aż tak nienormalna nie jestem :)
No i tak to jest...
Jeżeli jesteście zainteresowani tą książką,
to poniżej znajdziecie kilka właściwości i zdjęcia poglądowe.
A może ktoś z Was już ją przeczytał i chce się podzielić opinią?

Tytuł: π. Biografia najbardziej tajemniczej liczby na świecie.
Autorzy: Alfred S. Posamentier i Ingmar Lehmann
Cena: 39,90 w Empiku
Liczba stron: 320
Grafika: jest
Link do przedmiotu: http://www.empik.com/π-biografia-najbardziej-tajemniczej-liczby-na-swiecie,p1125549915,p?utm_source=app&utm_medium=share&utm_content=produkt

Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz