Etykiety

2016-12-20

BLOGMAS 20/2016

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście z serii BLOGMAS 2016.
Powoli docieramy do końca serii.
Dzisiaj mamy Dzień ryby.
Było święto psa, kota, to teraz przyszedł czas na ryby.
A ryba kojarzy się ze świętami, czyli tematycznie.
U mnie na wigilijnym stole są dwie ryby: karp i jakaś ryba po grecku.
Jakaś, bo nie wiem jaki gatunek.
Ogólnie to lubię jeść ryby, najbardziej łososia, makrelę i tuńczyka.
To by było wszystko na temat ryb "jedzeniowych".
Teraz pora na ryby "ozdobne".
Mój brat ma akwarium w swoim pokoju.
Na początku września b.r. kupił kilka sztuk ryb z różnych gatunków.
Jedna miała ogon nachylony do reszty pod stopniem ok. 45°.
Na początku mówiłam, że jest "skoszona".
Jednak potem mój matematyczny rozum się ujawnił i nazwał tą rybkę Pitagorasem.
A to tylko i dlatego, że wyglądem przypominała trójkąt.
Nie mam pojęcia, czy jeszcze żyje.
Jej dzieci ( 40 sztuk - wszystkie Pitagoraski ) chyba zostały zjedzone przez rybę, 
która podobno była roślinożerna.
Na pewno ostały się jeszcze neonki, które fajnie świecą.
I tu historia o rybach się kończy.
Jednakże to nie koniec posta.
Przygotowałam jeszcze malutki bonus.
Jest to znowu propozycja na prezent.
Będąc około miesiąc temu w Empiku znalazłam puszkę-skarbonkę z krówkami.
Była przeceniona o 75% i kosztowała 5 złotych.
Uważam to za super okazję.
Byłam wtedy z Agatą i kupiłyśmy je sobie nawzajem.
Wręczymy je sobie dopiero we czwartek, pomimo że termin przydatności był do listopada.
To krówki, można je zawsze zjeść :)
Ostatnio widziałam taką samą puszkę w Piotrze i Pawle za 17,99zł.
Warto robić zakupy świąteczne z ponad miesięcznym wyprzedzeniem.
I na tym się kończy dzisiejszy post.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz