Etykiety

2016-12-16

BLOGMAS 16/2016

Hej Kochani,
Witam Was w kolejnym poście z serii BLOGMAS 2016.
Dzisiaj przychodzę do Was z małym świątecznym akcentem.
Święta już coraz bliżej, więc trzeba się ogarnąć.
Niedawno zaszłam do sklepu Ziaja i kupiłam dwa kremy do rąk.
Jeden z nich jest z serii świątecznej.
Posiada on zapach: czekolada i pomarańcza.
Chciałam kupić mały świąteczny krem, ale nie było takowego, 
więc pocieszyłam się większym z pompką.
Stosuję go w domu, a do użytku "zewnętrznego" stosuję drugi, który kupiłam.
Ma on zapach masła kakaowego.
Jest w średniej tubce z "klapsową nasadką" 
(nie odkręca się jej, wystarczy jednym palcem "podważyć" i otwarte).
Bardzo lubię oba kremy i serdecznie polecam.
Są bardzo wydajne i nie drogie.
Do tego dochodzą piękne zapachy i mamy kremy idealne.
Uważam, że to świetny pomysł na prezent.
Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia obu kremów.
Który bardziej przypadł Wam do gustu?
Zapraszam do pozostałych postów z tej serii, jak i do pozostałych.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Nicki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz